Milí čtenáři, dovolujeme si Vás přivítat na stránkách Vintage časopisu Darina, který do Vašich volných chvil
zanese trochu těch "Zlatých časů", tajemna, ale i novinek a různých zajímavostí,
od kterých nebudete chtít odtrhnout oči.

Kontakt

 

Redakce časopisu Darina

NAKLADATELSTVÍ : 

obchodní společnost ADARDA s.r.o.

sídlem Růžová 2A/1907, Hlučín, 748 01

IČ : 29460590

povolení MK ČR E 21752

Ředitelka firmy : Mgr. Darina Krejzlová,    darina@casopisdarina.cz  

Fakturace: p. Petra Šindlářová,  info@casopisdarina.cz 

Objednávky, dotazy:  tel. č. 725 589 883.

   

Všeobecné obchodní podmínky

Zboží lze objednávat prioritně pomocí internetových stránek - nákupního košíku, dále e-mailem nebo telefonicky.

Parametry objednávky

  1. kontaktní údaje (jméno a příjmení, doručovací adresa, email, telefonický kontakt)
  2. způsob platby za výrobky,
  3. objednávané výrobky určené názvem a dalšími vlastnostmi výrobku.
  • Přijatá objednávka se stává návrhem kupní smlouvy, kupní smlouva vzniká dodáním zboží.
  • Přijaté objednávky jsou závazné, není vyžadováno žádné další potvrzení objednávky.
  • Storno objednávky, zrušení objednávky, změna objednávky

Zákazník má právo zrušit objednávku do doby, než bude přijata ke zpracování, nejpozději však do 24 hodin od přijetí objednávky systémem.

  • Zákazník musí v takovém případě oznámit záměr zrušení objednávky telefonicky nebo emailem a uvést číslo objednávky.
  • Číslo objednávky obdrží zákazník v potvrzovacím emailu bezprostředně po přijetí objednávky.

Obchodník si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo upravit, za předpokladu, že:

  1. se podstatně změnila cena výrobku, popř. objednaný výrobek není dlouhodobě dostupný
  2. zákazník nedodržel tyto Všeobecné obchodní podmínky nebo s nimi nesouhlasil
  3. v minulosti opakovaně nepřevzal výrobky.

O zrušení objednávky ze strany dodavatele je dodavatel povinen o této skutečnosti informovat zákazníka na některý z uvedených kontaktů.

Platební metody

  • Zákazník se zavazuje uhradit částku za objednané zboží, dopravné (poštovné) a balné způsobem zvoleným v objednávce zboží, nejpozději do data splatnosti uvedeného v objednávce a potvrzovacím emailu.
  • Zvolí-li zákazník bezhotovostní formu úhrady (převodním příkazem) za objednané výrobky, je povinen tuto platbu provést bez odkladu. Pokud nebude objednávka uhrazená do 5 pracovních dnů, bude stornována bez nutnosti souhlasu zákazníka a bez ohledu na datum splatnosti uvedený v objednávce.

Doručovací metody

  • Zboží je doručováno prostřednictvím služeb České pošty s.p.
  • Za doručení zboží prostřednictvím doručovatele je účtována částka za poštovné a balné dle platného ceníku.
  • Dodací lhůta je 2 - 3 dnů, jelikož zboží máme skladem.
  • Distributor nezodpovídá za dodací lhůty doručovatele.
  • V případě nemožnosti dodržet dodací lhůtu Vás kontaktujeme a budeme Vás o této skutečnosti informovat.
  • O předání zásilky doručovateli je zákazník informován obchodníkem prostřednictvím informačního emailu na kontakt uvedený v objednávce.

Reklamace

Reklamační řád

Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka. Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta, pokud není uvedeno jinak.

Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním:

  • Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem.
  • Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.

Povinnost překontrolování zboží

  • Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena.
  • Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.
  • Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

Uplatnění reklamace

K reklamačnímu řízení budou přijaty pouze kompletní výrobky s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u obchodníka. Reklamaci je možné uplatnit elektronicky nebo písemně, a to na adrese:

ADARDA s.r.o.

Růžová 2A/1907

748 01 Hlučín

Telefon : 725 589 883

IČ: 29460590
DIČ: CZ29460590

Podmínky reklamace

  • bylo dodáno zboží s vadou
  • bylo dodáno jiné než objednané zboží.

Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben:

  • použitím výrobku pro jiné účely než ke kterým je určen
  • nesprávným skladováním výrobku
  • běžným používáním výrobku (skryté vady)
  • živly: voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a pod.
  • doručovatelem

Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u obchodníka. Reklamace nebude také přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz.

Postup reklamace

  • Zákazník neprodleně informuje obchodníka o zjištění vadného stavu výrobku.
  • Zákazník zašle vadné zboží, doručený doklad a popis vady na adresu obchodníka.
  • Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
  • Obchodník je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
  • V případě potřeby je možná požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 30denní lhůty o dalších 30 dnů.
  • Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
  • Obchodník si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem než je stanovený v těchto obchodních podmínkách.

Garance vrácení peněz do 14 dnů bez udání důvodu

Zákazník má možnost v souladu se zákonem vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.

Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:

  • Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na adresu obchodníka, musí být v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi.
  • Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
  • Doporučujeme zboží pojistit. Odpovědnost za vady vzniklé přepravou tak ponese přepravce.
  • Částka za poštovné a balné a další doplňkové služby se nevrací.
  • Částka za výrobky budou prioritně vráceny bezhotovostním způsobem na bankovní účet sdělený zákazníkem. V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele.

Ochrana osobních údajů.

Prodávající prohlašuje, že s osobními údaji zákazníků nakládá v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Poskytnuté osobní údaje slouží výhradně pro vyřízení objednávek.

          

 

 

Fotogalerie

klikni pro velký obrázek
QR Code
Další číslo časopisu Darina vyjde 01.01.2018